marți, 22 decembrie 2015

mesaje pentru iubit si iubita      Cu toții ajungem într-un anumit moment în viață în care, într-o zi deosebită, avem ocazia să îi spunem persoanei iubite câteva cuvinte despre ceea ce simțim. Acel moment în care ne vine rândul să facem o urare persoanei iubite. Și oricât de puternice ar fi sentimentele noastre, oricât de puternici am fi noi, emoțiile ne copleșesc și de multe ori, nu ne găsim cuvintele.
      Pentru aceste situații, suntem noi aici. Să vă ajutăm cu un mesaj inspirațional, cu o idee, cu o felicitare de dragoste, cu un mesaj care să vă dea avânt și să vă încurajeze să vă exprimați iubirea. Câteva idei de mesaje de dragoste, mesaje de iubire, pentru iubit sau iubită. Mesaje cu rime, mesaje texte, mesaje gratuite pentru îndrăgostiți. Alege-ți-l pe cel care vi se potrivește!




      1. Când prima dată ochii ni s-au întâlnit,
          Inima mi-a bătut tare, aproape că din piept mi-a sărit.
          Am știut încă de pe atunci ce am simțit.
          Dragul meu/Draga mea, eu de tine m-am îndrăgostit!
       

      2. Ai apărut în viața mea, atunci când inima-mi după tine tânjea,
          S-a făcut o scânteie, apoi flacără, iar flăcările se înmulțesc.
          Acum de dragoste inima-mi arde să fie a ta,
          Dragul meu/Draga mea .... (numele), azi îți pot spune ,,Te iubesc!”

   
mesaj pentru iubita
       3. Am fost prieteni și am petrecut
          Clipe multe, fericite-n care-am zâmbit,
          Nu știu cum s-a-ntâmplat, când a-nceput,
          Dar acum...de tine m-am îndrăgostit!



 4. Unde privesc, văd chipul tău cum îmi zâmbește,
     Unde ascult, aud vocea ta cum îmi șoptește,
     Când vreau să simt ceva, atingerea ta mă ademenește,
     Și de-o ascult, inima-mi spune, (numele), că te iubește!

      5.Astăzi sentimentele-mi dau curaj să-ți mărturisesc:
          Inima mea-ți aparține. (numele), te iubesc!
petale trandafiri
      6. Sentimentele mele, gândurile mele, totul se îndreaptă către tine. Credeam că e o prietenie strânsă care ne ajută să rezistăm în această lume, dar se pare că noi ne-am clădit lumea noastră și... când îmi întreb inima cine este alesul meu, îmi spune numele tău. Te iubesc!

      7. Am rupt petalele a zeci de trandafiri în căutarea unui răspuns, dar niciunul nu a știut să îmi dea un răspuns sigur. M-am hotărât să întreb astăzi cei mai importanți doi trandafiri, cei care au dreptul să îmi spună adevărul. Nu știu ce spune trandafirul din inima ta, dar când l-am întrebat pe al meu, a spus că te iubesc...


      8. De la prima mea privire către tine, inima mea a tresărit. Când m-ai privit și tu prima dată, am început să simt fluturi cum roiesc în stomacul meu. La primele vorbe pe care le-am schimbat, inima a început să îmi fie asaltată de dorința de a sta tot mai mult cu tine. De la primele întâlniri am știut deja, iar astăzi sunt sigură și îți pot spune... Te iubesc!

mesaj pentru ea      9. Când îmi vorbești, vocea ta mă face să zâmbesc. Când mă privești, mă faci să mă simt frumoasă. Când mă ții de mână, simt că mâinii tale nu vreau să îi mai dau drumul. Când mă strângi în brațe simt că aș putea trăi așa pentru totdeauna fără să mai am nevoie de altceva. Doar eu și cu tine. Te iubesc!

      10. Cine s-ar fi gândit că eu cu tine... adică tu cu mine... adică noi doi... of, știi tu! De ce fac oamenii totul atât de complicat? O să îți spun simplu și sincer. Te iubesc, (numele)!


          Așteptăm voturile voastre și comentariile pentru cel mai frumos mesaj!
Previous Post
First

post written by:

0 Comments: