miercuri, 23 decembrie 2015

pentru mama
      De ziua specială de 8 Martie, toți copii doresc să îi facă mămicii o urare care să îi aducă zâmbetul pe buze și poate chiar lacrimi de fericire în ochi. Nepoții caută mesaje frumoase pentru bunicile lor, iar iubiții caută cele mai frumoase mesaje pe care să le dedice iubitei. Blogul nostru vă stă la dispoziție cu această ocazie deosebită, cu mesaje originale și variate, pe care să le alegeți și să le dedicați, de Ziua Femeii, femeii din viața dumneavoastră căreia doriți să îi arătați aprecierea voastră!

      Mesaje pentru mama

      1. Mamă scumpă, tu m-ai învățat în lume să pășesc,
          Să progresez și să merg înainte pe drumul meu.
          Astăzi de 8 Martie pentru toate îți mulțumesc,
          Și îți urez La Mulți Ani, să-mi rămâi alături mereu!

      2. Tu mă faci în fiecare zi să zâmbesc,
          Îmi oferi iubire mereu când te-mbrățișez.
          Iar astăzi de 8 Martie îți mulțumesc,
          Și cu-o-mbrățișare, un călduros La mulți ani îți urez!

      3. Îmi colorezi fiecare zi cu zâmbetul tău cald
          Și cu privirea plină de grijă și iubire.
          Azi de 8 Martie, îți întorc același zâmbet călduros,
          La mulți ani, mămico, îți urez pentru tine!

      4. Draga mea mamă, e ziua ta, 8 Martie, și mă gândesc..
          Cadouri...n-am. Nici cuvinte mărețe.
          Dar am un zâmbet larg, un simplu te iubesc,
          Și-un sincer La mulți ani spus ție cu blândețe!

      5. 8 Martie e ziua dedicată ție,
          O zi specială în care îți mulțumesc
          Că ești mereu alături de mine,
          Și că exiști ca scumpă mamă a mea. Te iubesc.
          La mulți ani!

      6. În această zi specială pentru tine, mămico, eu nu am nici daruri să îți dau și nici cuvinte mari în care să exprim ceea ce simt, însă știu că tu nici nu ai nevoie. Și mai știu că nimic nu îți face inima să tresară la fel cum o fac două cuvinte simple, însă rostite din suflet de buzele mele: Te iubesc! Zâmbește, mamă dragă, astăzi e ziua ta. Iar eu îți mulțumesc pentru fiecare clipă în care îmi arăți că ești aici pentru mine. La mulți ani!

8 martie
      7. Mamă, tu m-ai învățat să pășesc, ținându-mă de mână, iar astăzi pașii mi se îndreaptă către tine, și mâna mea caută să țină mâna ta caldă. M-ai învățat să vorbesc, iar cuvintele mele frumoase le rostesc acum doar pentru tine. M-ai învățat să zâmbesc, iar astăzi sunt fericit/-ă datorită ție. M-ai privit mereu blând, iar acum ochii mei se uită sincer în ai tăi. Mi-ai vorbit mereu dulce, iar astăzi vorbele mele pentru tine sunt un profund Mulțumesc, un sincer Te iubesc, și un călduros La mulți ani!

      8. Astăzi, de 8 Martie, nu îți ofer un buchet de flori, pentru că se ofilesc și nu sunt statornice precum iubirea ta pentru mine. Nici alte cadouri pentru că totul este  trecător sau poate fi distrus, iar ceea ce îți ofer vreau să fie un simbol al relației noastre puternice, statornice, plină de blândețe și iubire. Așa că buchetul meu va fi alcătuit dintr-o singură floare, ale căror petale sunt mulțumirea, iubirea, îmbrățișarea, privirea călduroasă, și un mare La mulți ani!

      9. Mamă, tu îmi ești alături mereu, cu un sfat, cu o îmbrățișare, cu o vorbă bună. Îmi dai putere să merg mai departe și mă ridici atunci când cad. Mulțumesc că ești mereu alături de mine. Astăzi e 8 Martie, ziua ta. Îți urez un călduros La mulți ani!

      10. În drumul meu, m-ai învățat să fiu fericită, să privesc blând, să fiu alături oamenilor care merită și să vorbesc dulce. Astăzi, de 8 Martie, îți zâmbesc ție, te privesc pe tine cu iubire, pe tine te strâng în brațe și ție îți mulțumesc și îți spun că te iubesc. E ziua ta, mămico. La mulți ani!

      Mesaje pentru bunica

      1. Privirea ta mereu e blândă pentru mine,
          Răsfățul tău și mângâierea ta mă fac mereu să mă simt bine.
          Îți mulțumesc, scumpă bunică, pentru toate momentele minunate,
          Și azi, de 8 Martie, îți urez La mulți ani, cu multă sănătate!

      2. Mă răsfeți mereu cu iubire,
          Întotdeauna vin cu drag la tine,
          Iar azi e ziua ta, îți urez numai bine,
          Bunico, La Mulți Ani de 8 Martie!

      3. Bunico, astăzi, de 8 martie, de ziua ta, îți urez multă sănătate, fericire și putere, alături de toată iubirea și recunoștința mea. La mulți ani!

la multi ani
      4. Tu mereu mă răsfeți, mereu îmi arăți toată iubirea ta. Mereu îmi intri în voie și îmi dai câte un pic din iubirea ta nemărginită în fiecare moment, în fiecare prăjitură pe care mi-o pregătești, în fiecare vorbă bună pe care mi-o rostești, în fiecare poveste pe care mi-o spui noaptea înainte să adorm, în fiecare privire caldă și blândă cu care te uiți la mine. Astăzi este ziua ta și, alături de toată iubirea mea mare pe care te fac să o simți într-o îmbrățișare strânsă, vreau să îți urez cele mai sincere mele gânduri, din adâncul sufletului meu. La mulți ani, bunico!

                                   Mesaje pentru iubită

de 8 martie


     1. Draga mea, astăzi, de 8 Martie, este ziua ta. Ține-mă de mână, iar eu nu-ți voi da drumul vreodată. Zâmbetul tău mă face fericit. Așa că zâmbește, iubita mea. La mulți ani!


      2. Inimile noastre sunt conectate printr-o veșnică legătură de iubire. De 8 Martie îți ofer ceea ce am eu mai de preț pe lume: îți încredințez ție inima mea. La mulți ani, iubito!

      3. Ești cea care a adus în viața mea culoare,
          Ești cea pe care inima mea a ales-o fără-ntrebare.
          Azi e o zi specială, iubito, 8 Martie, ziua ta,
          Și-ți dăruiesc ce am eu mai de preț: inima mea.
de 8 martie cu drag          La mulți ani, iubito!

      4. Iubito, de 8 Martie, îți voi oferi
          Un profund, din suflet, dulce sărut.
          Și cu o mângâiere lină îți voi dărui
          Ticăitul inimii mele pentru tine bătând.
          La mulți ani!


      Nu ezitați să necontactați pentru mesaje, SMS-uri, texte personalizate.


      La mulți ani tuturor femeilor, mamelor, bunicilor și fetelor, cu ocazia zilei de 8 Martie, din partea noastră, alături de cele mai frumoase gânduri. Să aveți o zi minunată!
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: